ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
devlet kendine btc kasiyor
Devlet kasasına girse emin ol mutlu olurum, ama Birileri konumlarını kullanıp çöktü yada peşkeş çektiler ise üzülürüm şahsen..