REEF'in sahibi mimli daha önce bir sürü proje batırmış. Önümüzdeki 2-3 sene içerisinde çok bir yere geleceğini zannetmiyorum.
sanırım hocam onu elemişler projeden açıklama yapmışlardı bulursam atayım yani genel baktığımızda uzun vade birşeyler yapabilir gibi en azından yüksekten girmiştik 41 kuruşlardan burdanda girdik en kötü arada zararsız çıkarız.
Varsa fikri araştırması olan arkadaşlar onlarıda duymak isteriz.