Peki Pazartesi gunune kadar domainler dusmezse bu adamlar cidden tasiyabilecekler mi baska registrara? Bu konuda ne dusunuyorsunuz arkadaslar. Benim 1 domain gitti de o gittiyse digerleri de gidecektir kisa sure icinde.