Daha önceki konumdada yüklü girmiştim fakat genel düşüşte reeften biraz yıkım yaşadık. Geri kalan nakitteydim.

Şuan yine bir miktar girmeyi düşünüyorum en az 1 yıl süreli çok büyük bir hareket yapmazsa satmayı düşünmüyorum. Belki düzeltmelerinde kar satışı yapıp elimdeki miktarı arttırmak için alım satım yapabilirim.


Benim beklentim uzun vadede iyi bir rakama geleceği orta vadede 20 cent üzerine çıkacağıdır.

Daha detaylı araştırmış fikir sunabilecek arkadaş varsa sevinirim. Elimdeki miktar 3 milyon üzerine cıkacak son verdiğim alimi yaparsa.

Ytd olmamakla beraber fikirlerinize açığım