Aldığımız hostingler, domainler, veriler ne olacak şimdi? Ne yazık ki muhattap bile yok. Adreslerini falan mı basmak gerekiyor? İşini yaptığım firmalar aramaya başladı, sitelerimize ne oluyor diye. Dataları kurtarsak, domainleri alsak keşke sonrasında uğraşırız ödediğimiz bedeller için.