Teşekkürler ama bakalım ne olacak, ayrıca an itibariyle sitelerine de giriş yapılmıyor.
Ben banlandim zaten, konudan dolayı. Uzlaama amaçlı tüm epp kodlarımi verdiler, 2400₺ lik zararım var. Sadece taşımadan
Önemli olan sitemi tasimaya çalıştım, veridyene dün. Şuan godady park gözüküyor. Veridyene sordum, işlem devam ediyor dedi. Bekliyoruz