Bu firma düzenli olarak mağduriyet yaratıyordu zaten, sorun şu biz millet olarak herhangi bir şeyin çabuk fanatiği oluyoruz.
Herhangi bir firmanın, partinin, kripto paranın, aldığımız dolabın markasının vs.

Bu firmaya şikayet veya konu açıldığı dönemleri hatırlıyorum altında konu sahibini suçlayan onlarca kişi vardı, mağduriyet yarattığı halde amansızca savunuluyordu bu firma.
Şimdi o arkadaşların durumunu merak ediyorum gerçekten.
Bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığı ile düşünmemek gerekiyor. O yılan dönüp dolaşıp gelip sizi de sokabiliyor.

Herhangi bir firma babanızın oğlu değil, ölümüne savunmayın.