Ben epp kodu girmeme rağmen dün veridyene taşıdım. Hala bekliyorum taşınmasını..
Domain taşınma aşamasında parka gitti. Ne olacak bilmiyoruz
Benimki de parkta gözüküyor. İnşallah iptal olmaz domain. İptal olursa bir de sanırım 2-3 ay düşmesini bekleyeceğiz. Eğer düşerse çok büyük olay olur. Pusuda domainin düşmesini bekleyenler backorder yaparsa çoğu kişinin domaini istenmeyen kişilerin eline geçer. Şimdi birileri aç kurt gibi takip ettiği domainlerin düşmesini bekliyordur.