constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay anasını iyi ki işe yarayan bir domainim orada yok derken şirket domainimin orada olduğunu gördüm Şaka gibi resmen. Zamanında almış unutmuşum nereden aldığımı. Şu anda aktif gözüküyor. Süresinin bitmesine 94 gün kaldı. Kilidini açtım 24 saat bekle diyor. İnşallah sonunda transfer kodunu verir de taşırım. Olmadı ya başka alan adı yada com.tr alacağım ne yapayım.

Belki de bu kadar mağdur olduğunu gören kayıt firmaları domainleri iptal etmek yerine ücreti karşılığında domainleri geri verebilir. Önemli olan o firmalara ulaşmaya çalışmak. Ben umutluyum açıkçası. Yok mu Microsoft da yada nereden kayıt olduysa bir tanıdığı olan
Ben epp kodu girmeme rağmen dün veridyene taşıdım. Hala bekliyorum taşınmasını..
Domain taşınma aşamasında parka gitti. Ne olacak bilmiyoruz