Mağdur olan arkadaşlar ne bekliyorsunuz adamlar ekmeğiniz ile oynamış toplayın bütün şikayetleri bir dosya halinde gidilsin savcılığa neden beklediğinizi ve zaman kaybettiğinizi anlamıyorum.
Kesinlikle, pazartesi itibariyle ben çalıştığımız firma avukatını görevlendirdim.