Mağdur olan arkadaşlar ne bekliyorsunuz adamlar ekmeğiniz ile oynamış toplayın bütün şikayetleri bir dosya halinde gidilsin savcılığa neden beklediğinizi ve zaman kaybettiğinizi anlamıyorum.