Canmemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suc duyurusunda bulunmaniz pek birşey ifade edeceğini sanmıyorum. İlgili firmada aracı olduğu için kayıt yapan firmaya yönlendirilecektir şikayet. Buda ICANN sorumluluğunda. Dolayısıyla direkt ICANN üzerinden şikayet oluşturmak daha hızlı çözüm olacaktır. En azından ben öyle yaptım.
hocam şöyle düşün. Sen domain alıyorsun ve bunu bildiğin bir açık yada bir taktik ile ücretsiz yada çok düşük bir ücretle alıyorsun sonra ana firma bunu görüyor ve dur diyor. Burada suçlu alengirli yöntemlerle aracılık yapan da mı? Yoksa bu yöntemi farkedip dur diyendemi. Yok öyle yağma, suçu karşı tarafa atarak bu işin içinden sıyrılamazlar hele ki bu kadar mağdur varken işleri zor.