MelihCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayıtlı 18 domain var. İçlerinden bazılarına binlerce lira harcadım, emek harcadım. An itibariyle ns’ler farklı firmada gözüküyor. Elim kolum bağlı bekliyorum, ne yapacağız? Bu sorun çözülür mü ne olur? Transfer için dün kod istedim halen gelen giden bir şey yok.
Karaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Transfer kodu gönderdim ama şimdi de transfer kodunu gönderdiğim mail adresine erişemiyorum. Hotmail mailine erişebiliyor musunuz arkadaşlar problem bende mi? Bu siteye yani https://outlook.live.com/
Geçmiş olsun arkadaşlar..