SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi ödemekten kaçan tek ülkeyiz. Çünkü vergi gelirden daha fazla 😃 kendi işimizin hamallığını yapıyoruz kısaca

Osmanlı zamanında biri demişti ismini hatırlayamadım " vergileri yükseltirseniz vergi toplayamazsınız " diye