guzelnete bir kez daha teşekkür ederim.Böyle ezo firmalardan ucuz diye domain almak birazda eşeğinizi sağlam kazığa bağlamamanızdan kaynaklanıyor.3 kuruş fazla veririm kafam rahat olur.