Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sadece chrome da kullanacaksanız proxy alın sunucuya ip almanıza gerek yok
biraz daha maliyetli oluyor hocam proxy ve her siteye giremiyorun