Geçmiş olsun. Türkiye'de emek hırsızlığı her sektörde devam ediyor. Siyaset, Basın, Bilişim, Ticaret, Spor.. Her konuda herkes bir şekilde işlerini kolayca yürütürken, alt tabaka her zaman ezilmeye devam ederek; üst tabaka her zaman kazanmaya devam ediyor. Bıktım artık, bıktım. Milyarlarca yatırım boşa gitti, bu saatten sonra ben olumlu bir şeyin olacağını sanmıyorum. Çiftlikbank, Thodex'de aynı bu şekilde bakımdayız diyerek kaçmıştı. Şimdi sıra bunlarda. Gerçekten bakım yapıyorlarsa dahi, geçmişteki yediğimiz darbelerden dolayı inanasım gelmiyor. İnanamıyorum ya, bir emek bu kadar mı kolay çalınır?