Şimdi şöyle bir durum var, hiçbir firma ne olursa olsun müşterilerini mağdur etmek istemez. İşin arka tarafını da biz bilmiyoruz.

Ben 1.5 yıldır hizmet alıyordum en ufak sorun yaşamadım. Bugün transfer kodlarını istediğimde de hızlı bir şekilde ilettiler. Domainleri transfer etmeye başladım ve 2 tane domainin ns adresinin değiştiğini gördüm. Şuan 2 domaine erisimim yok, kalanlar transfer sürecinde.

Umarım sorunu kısa zamanda çözebilirler. Kendileri ICANN'a başvuru yapmamızı istemişler. ICANN üzerinden talep oluşturarak panik yapmadan sakince beklemek en iyisi olabilir.