Zamanında bu firmadan hizmet alanlar sorun yaşayacak dediğimiz zaman neler neler demişlerdi bize biz ülkenin gelişmesini istemiyorduk yerli firmalara destek yerine köstek oluyorduk bilmem ne kadarlık yatırım yapmışlardı ve biz bunların yanında ne yapmıştık da konuşma hakkına sahiptik. Tüm bunlar forumda konuşuldu ama dikkat ediyorum o arkadaşların hiçbirisi son günlerdeki konularda yok.