mtalab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benim ne ticketa nede mail üzerinden bir iletişime geçmediler mail mi atıyorsunuz acaba mail göndermeleri için?
Hocam sabah 9'da ticket açtım yaklaşık bi 1 saat önce yanıt verdiler o da bekleyin demek oldu, az bekledik galiba...