halito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be.. sizin adınıza sevindim hocam bana da epostalarda gecikme var bekleyin dedi
hocam benim ne ticketa nede mail üzerinden bir iletişime geçmediler mail mi atıyorsunuz acaba mail göndermeleri için?