ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail gelmedi ticket açtım 16:01 de 16:09 da cevap olarak gönderdiler
Vay be.. sizin adınıza sevindim hocam bana da epostalarda gecikme var bekleyin dedi