LevorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

An itibariyle Destek sistemlerini kapattılar. Üzülerek düşünüyorum ki kısa bir sürede site bakım aşamasına geçip, olan milyonlarca domainlere olacak. İçeride 100den fazla domainim mevcut, sadece 15-20 gün önce aldığım domaine bile 20K civarında yatırım yaptım. Şuan ne yapacağımı hiç bilmiyorum. İçeride belediye başkanlarına, belediyelere ve siyasi partilerin il başkanlarına ait domainlerim var. Hepsi de aktif olarak kullanılıyor. Böyle bir durumda, ben bulunduğum şehirde iş yapamaz hale gelir; peş peşe bir şekilde müthiş bir sorumluluk ile karşılaşacağım. Geçmiş olsun cümlemize..
Kendi müşterimi kaçırmışım gibi canım sıkıldı bu mesajı okuyunca. Allah yardımcınız olsun. Ben de siyasi içerikli bir kaç site hazırladım da bunlara bulaşmamışım Allah'tan.

Sadece Yandex zen kaydı olan domain gitti. Ona üzülüyorum.