Niye alıyosunuz değil insanın olduğu yerde hata olur illaki kasıt olmasın, herkes aynı şeyi söylüyo niye alıyosunuz falan Türk firmalarından da almayacaksak kimden alacağız hep yabancılarmı kazanacak? + yabancılarda yokmu zannediyosunuz bu tip olaylar. Büyükler hariç olabiliyor, fiyat politikası dolar kuru vb şeyler çok domaini olanları ucuz register firmalarına yönlendirebiliyo keyfi değil sonuçta mecburi. Anlamaz gibi herkes de aynı şeyi söylüyor çözüm varsa fikrini yazsa neyse ne ah ahh vah vah demekle sorun çözülmüyor hocam size demiyorum bunu tabide konu genelinde bu tip mesajlar yüzünden önemli yerleri kaçırıyoruz.
Yabancılarda kimde var tam olarak hocam? Böyle bir olayı Godaddy, NameCheap veya diğer bahsettiğim şirketlerden hangisi yapabilir? Niye yapsın? Diyorsun ki Türk firmalar kazansın onlar niye kazansın zaten senin Türkiye'de aldığın alan adından yurt dışına pay ödüyorsun. Türkiye'de zaten Icann onaylı toplasan 4-5 şirket var bunlar yerine buradan almak mantıksız geldiğini söylüyorum. Adamlar yüksek ihtimalle Azure vs. yerleri manipüle ederek kullanıcıya alan adı sağlamış. Bunun benim gözümde çiftlik bank şirketinden farkı yoktur. Bu olay tam olarak Thodex borsasını kullanmak gibi bir şey Binance böyle bir olay yaşatmış mı? Ben zaten mağdur olana da laf etmiyorum geçmiş olsun herkesin başına gelir. Ama yani bence garantili bir iş yapacaksan böyle yerlerde barınmanın bir mantığı yok. Ucuz aldığın etin yahnisi ..