Benimde büyük bir web sitem kapandı desteğe yanıt yok telefona yanıt yok sırra kadem basılmış adeta ne olursanız olun der gibi bu ülkede hizmet veriyorsanız sorumluluklarınızı yerine getireceksiniz.Bulunduğum ildeki savcılığa giderek gerekli ekran kayıtlarını ve dökümanları alarak savcıya durumu izah ettim ve mahkeme kalemine dosya açtırdım kimse kimseyi mağdur edemez isterse 5 yıl sürsün gerekeni yapacağım bu ülke muz cumhuriyeti değil öyle vur kaç diye bir şey yok.