An itibariyle Destek sistemlerini kapattılar. Üzülerek düşünüyorum ki kısa bir sürede site bakım aşamasına geçip, olan milyonlarca domainlere olacak. İçeride 100den fazla domainim mevcut, sadece 15-20 gün önce aldığım domaine bile 20K civarında yatırım yaptım. Şuan ne yapacağımı hiç bilmiyorum. İçeride belediye başkanlarına, belediyelere ve siyasi partilerin il başkanlarına ait domainlerim var. Hepsi de aktif olarak kullanılıyor. Böyle bir durumda, ben bulunduğum şehirde iş yapamaz hale gelir; peş peşe bir şekilde müthiş bir sorumluluk ile karşılaşacağım. Geçmiş olsun cümlemize..
Hocam Allah herkesin yardımcısı olsun.
Bunlar dükkanı kapatıp giderler.
Samsun'da olan arkadaş yok mu mekanı bir ziyaret etse.
Sakarya'da olacaktı bunlar var ya şimdiye 50 kere ofislerindeydim.