Geçenlerde bir ortamda ilk kez karşılaştığım arkadaştan duydum getir deposuna kendi araç satın alıp sözleşmeli olarak kiralayacakmış aylık getirisi 5,6k diyordu bu iş için bende direkt yapabilirim dediğim de depolarda sıra çok oluyor benim içeride tanıdık var kendimi öne aldıracağım demişti olayın doğruluğu konusunda bir şey diyemem fakat bu konuyu araştırabilir o tarz yerlerde tanıdık bularak içeriye bir araç sokabilirsiniz şartları öğrendikten sonra güzel bir pasif gelir olduğunu düşünüyorum