neye güvendiniz neye güvendiniz de girdiniz diyip duranlar görüyorum. arkadaşlar, emin olun çoğu insan keyfinden güvenip girmiyor sırf ucuz diye. birileri öneriyodur, sözüne itimat ederek giriyodur. örneğin bu ayın başında, bir konuda geçen konuşma sonrası ben de bikaç domain aldım teknodan. yine 1 domaini de transfer ettim süresi bitmeye yakın diye çünkü gerçekten her domaine 100 lira ödemek var, 40 lira ödemek var(40 a yakın domainim var yine 100 ün üzerinde domain alcam ilerde, hepsi .com). 1 domainle işimiz olsa zaten risk almayız ama sayı artınca, yükü de artıyor. bi köşede yarı fiyatına veren varken üstüne bu yeri paylaşan birileri varken insan deniyor, normal.
Ekran görüntülerinde yanlış bir şey göremedim. Ekran görüntüsündeki üye, güvenmiyorsanız turhosttan alın demiş zaten.