pwanedeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok değerli projeleriniz var ise bu yerlerden neden alan adı alıyorsunuz anlamak güç suçlamak için söylemiyorum ama bana kişisel olarak saçma geliyor. Kişiler forumdan uzaklaştırılmış hatta bir iddia vardı alan adlarını ücretsiz aldıkları konusunda Azure vs. yani bu şekilde itham da bulunan adamlarla çalışmak çok saçma geliyor bana. Hatta site satış - alım kısmında alan adının Domaintr veya TeknoClouds görünce konuyu kapatıyorum. Türkiye'den alan adı alınması bence mantıksız tamamen yurt dışı köklü şirketlerle çalışılmalı. (name, namecheap, dynadot, godaddy ) gibi .. Tekrardan geçmiş olsun herkese.
Niye alıyosunuz değil insanın olduğu yerde hata olur illaki kasıt olmasın, herkes aynı şeyi söylüyo niye alıyosunuz falan Türk firmalarından da almayacaksak kimden alacağız hep yabancılarmı kazanacak? + yabancılarda yokmu zannediyosunuz bu tip olaylar. Büyükler hariç olabiliyor, fiyat politikası dolar kuru vb şeyler çok domaini olanları ucuz register firmalarına yönlendirebiliyo keyfi değil sonuçta mecburi. Anlamaz gibi herkes de aynı şeyi söylüyor çözüm varsa fikrini yazsa neyse ne ah ahh vah vah demekle sorun çözülmüyor hocam size demiyorum bunu tabide konu genelinde bu tip mesajlar yüzünden önemli yerleri kaçırıyoruz.