KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Transfer aşamasında herhangi bir bilinmez yok ki, tekno'dan kodu aldım ihs'de başlattım.
Mail falan da gelmiyor ayrıca, 2 aydır belirli periyotlarda domain transferi yapıyorum, daha mail geldiğini hiç hatırlamıyorum.