Yukarıda ki mesajlarda bahsedilen firmanın üyelere mesaj attığı, sorunun onlardan kaynaklanmadığı yazılmış. Bilgilendirme için teşekkürler. Sorunu çözülen buradan yazsın ki, arkadaşların da içi rahatlasın. Ama üslup konusunda paraya kıyarak bir halkla ilişkiler uzmanı almaları gerekiyor. Abi kurumsal firmanın böyle tehdit içerikli mesajları olamaz, anlayamıyorum.
Şimdi olay şu, ben ne yapacağım?

Gerçekleri yazdığım icin olana bak 😅