Uslüp kesinlikle yanlış. Bireysel ticketlara da dönüş yapmamaları hatalı ama mail ile bilgilendirme yaptılar ve durumu anlattılar velhasıl kriz anını kötü yönetmelerine birşey demiyorum ancak sonuçta bu firma profesyonel bir firma değil rakiplerine göre çok ucuza domain satan ve bu nedenle tercih edilen 3.sınıf bir domain firması. Ancak benim bu mesajı yazmamın sebebi onları savunmaktan ziyade " 1 kişi domainlerim satılıyor firma el koydu satıyor" gibisinden kanıtı olmadan bir iddia attı ortaya bu yüzden teknoclouds ta 1 domaini olan bile o siteden domainin transfer etmek istiyor. Peki ya domainler satılmıyorsa bu asılsız iddaa nedeniyle adamların ne kadar ciddi maddi zarar göreceğini düşünebiliyormusunuz ben bundan dolayı bunu yazdım yani hiç sorgulamadan araştırmadan insanlar bilinçsizce hizmetlerini taşıyor bu kavgada 1 Kişiye 10 kişinin dalması gibi bir durum. Şahsen benim domainlerimde bir sorun yok ama başkalarının domainine erişilemiyormuş umarım en kısa sürede çözülür.
hocsm teknoclouds ile bir ilişkin var mı şikayet konusu açacağım birazdan