hocam mesajlarınızı okurken kanım dondu, kapanalı 24 saat olmadı diyorsunuz, kusura bakmayın, ben web sitesi açıyorsam, 7 gün 25 saat o web sitesi faal durumda olacak. Olası bir problem varsa da r10 ile iletişim kuracaklar diyecekler ki şöyle bir sorun yaşıyoruz, herhangi bir dolandırma vakası yoktur, çözüm için çalışıyoruz, ona da eyvallah.
Adamların üsluba bakar mısın ? Her çıldıran şirket böyle yazı mı yazacak ? Tehdit içerikli konuşma olmuş, ben tehdit sezdim, yanılıyorsam bana şunu diyin, siz yanılıyorsunuz, mesajlar içerisinde herhangi bir tehdit içeriği yoktur.
Ben zaten konu altına yazdım, adam dolandıcı demiyorum. İddiadan ibaret diyorum, bunlar iddia, insanların domaine erişimi yok, satıldı konusu açıldı, bunlar iddia evet ama bu kadar ortalık ayağa kalmışken bir mesaj yayınlayıp insanların içine su serpmek varken, adama kişisel mesaj ile zorbalık yapılmış...
Uslüp kesinlikle yanlış. Bireysel ticketlara da dönüş yapmamaları hatalı ama mail ile bilgilendirme yaptılar ve durumu anlattılar velhasıl kriz anını kötü yönetmelerine birşey demiyorum ancak sonuçta bu firma profesyonel bir firma değil rakiplerine göre çok ucuza domain satan ve bu nedenle tercih edilen 3.sınıf bir domain firması. Ancak benim bu mesajı yazmamın sebebi onları savunmaktan ziyade " 1 kişi domainlerim satılıyor firma el koydu satıyor" gibisinden kanıtı olmadan bir iddia attı ortaya bu yüzden teknoclouds ta 1 domaini olan bile o siteden domainin transfer etmek istiyor. Peki ya domainler satılmıyorsa bu asılsız iddaa nedeniyle adamların ne kadar ciddi maddi zarar göreceğini düşünebiliyormusunuz ben bundan dolayı bunu yazdım yani hiç sorgulamadan araştırmadan insanlar bilinçsizce hizmetlerini taşıyor bu kavgada 1 Kişiye 10 kişinin dalması gibi bir durum. Şahsen benim domainlerimde bir sorun yok ama başkalarının domainine erişilemiyormuş umarım en kısa sürede çözülür.