Şirket sahibi cevap vermiyor,
Eğer benimle düzgünce iletişime geçseler, firma profilini kötü göstermemek amaçlı iletişime geçtikleri için teşekkür edip, r10 yönetiminden konuları silmelerini isteyecektim. Lakin sonuç bu
Akıl alır gibi değil gerçekten, ücretini ödeyip satın alınan hizmetin karşılığı ne yazık ki böyle olmamalı. Nacizane fikrim gereken destek sağlandığında firmanızı değiştirmeniz ve bu konuyu da kaldırmamanızdır. (Bugün size yarın bir başkasına)