Nasıl bir kurumsallık bu, inanılır gibi değil. Çok geçmiş olsun umarım gereken desteği alabilirsin.
Şirket sahibi cevap vermiyor,
Eğer benimle düzgünce iletişime geçseler, firma profilini kötü göstermemek amaçlı iletişime geçtikleri için teşekkür edip, r10 yönetiminden konuları silmelerini isteyecektim. Lakin sonuç bu