hayırrr kesinlikle bu firmaya laf söyleyemezsiniz. ayrıca domainleriniz gitmiş, tüm emekleriniz çöp olmuş olabilir bu sizi haklı yapmaz. mesajları da atmışsınız ama tek sebebiniz çamur atmak ( !!!).

- r10 teknohüloğ ekibi