KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende dün zen kaydı almıştım siteme 😀
geçmiş olsun hocam.

ben bu firmadan asla domain almıyordum ama açık arttırmada bakmamışım kayıt firmasına, bu firmayı görsem üstüne para verseler almazdım. 2 gündür taşımaya çalışıyordum transfer kilidinde problem çıkıyordu yansımıyordu pasif olarak. 1-2 güne kaçırdık yani. şuan transfer kodum var ama taşıma yapamıyorum maalesef.