kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben zati kullanmıyorum hocam ihaleden aldığım domain vardı onuda kullanamadan süresi bitti
bende de aynı sıkıntı. giden paraya üzülmüyorum da site yandex zen kayıtlıydı ona üzülüyorum. yandex zen kaydı kolay alınmıyor çünkü. almamın sebebi oydu.