Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 aydır geliştirdiğim ve yüksek bir oran, hite sahip olan domainin şuanda garip bir firmada kayıtlı gözüküyor?

Bunu teknoclouds galiba çocuk oyunu sanıyor, eğer öyle ise buyur kardeşim gel arka bahçede kumluk alan var orda oyna...

Zararimizi kim karşılayacak, 2 domain 1 reseller ile telafi edilecek bir durum değil.

Gördüğüm kadarı ile bu sorunu birçok kişi yaşamış, domainin godady de aracı satış ile gözüküyor.
Bu açık ara y@vsakliktir..
Sabahtan beri site kapalı, yapamiyorsaniz yapmayın evladım.

Dahasını da yazmak isterim de banlanmak istemiyorum..

Düzenleme:
Gevseklere bak sen, suçu oraya buraya atiyolar. Biz yapamadık elimizi yüzümüzü bulastirdik diyemiyorlar.
Benim masrafımı, emegimi ICANN mi karsilayacak, go dady mi.
Ben senden aldım, seni tanırım.
Binlerce insan surdan tepki gösteriyor, şirket sahibiniz gelip açıklama yapamıyor...
Pardon, banlanmisti degilmi, keşke zamanında farketseydik..
Bence suç sizde.
Forumda ucuz diye adı sanı bilinmeyen yerden domain alanlara müstahak diye düşünüyorum.

Ya kardeşim para kazanıyorsunuz 100 tl alan adı ücreti vermeyim diye 60 tl kesip 40 lira satan yerden alıyorsunuz. Sonra ağlıyorsunuz.
Ha birde seocuyum diyorsunuz

Ağır bir eleştiri ama bunlar gerçekler.
Hayatta bazen bazı şeylerde asla ucuz tercih edilmemeli.
Web site dediğiniz sizin işyeriniz.