xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun.
2008 den beri pahalı da olsa hiç acımam isimtescil den alıyorum domaini. Hiç bir sorun yaşamadım. En azından Türkiye de oldukları belli. Muhatap ülkemde.
Parası mühim değil, bir yere alışınca tek yerde dursun diyoruz