Öncelikle geçmiş olsun, bu konu da yazmak istemedim hep uzaktan takip ettim asla kullanmadim kullanmayacağım bir firma sadece bir şey söylemek için yazıyorum bu firmayı öven arkadaşlar bu arkadaşların vebalini nasıl ödeyecekler acaba hiç düşündüler mı? Sonuçta insanlar memnun kalmissa seçiyoruz. Bende çok çok kendim kadar emin olmadığım şeye kefil olmak istemem, bu kadar çok sorun yasatan firma size dokunmadı diye tepelere çıkarmanın anlamı neydi. Belki sizin yazınızı gorupte satın aldılar. Neyse inşallah sorun yaşayan arkadaşlar bir an önce kurtulur ve yeni arkadaşlara da bunlar örnek olsunda parasını emeğini çöpe atıp sağlıklarından olmasınlar.