Hocam 2 aydır geliştirip ciddi yatırımlar yaptığınız projenizi neden forumda 1 yıldır banlı olan sağlayıcı dan yürütüyorsunuz. Ucuz etin yahnisi yavan olur. İki üç fazla verip daha köklü ve güvenilir bir firmaya geçseydiniz keşke, Geçmiş olsun.
Övende vardı, kötüleyende.. farketmez dedik aldık. Fazla değil 20+ domain var. Lakin içinde önemli domaimlerde var.