Hocam 2 aydır geliştirip ciddi yatırımlar yaptığınız projenizi neden forumda 1 yıldır banlı olan sağlayıcı dan yürütüyorsunuz. Ucuz etin yahnisi yavan olur. İki üç fazla verip daha köklü ve güvenilir bir firmaya geçseydiniz keşke, Geçmiş olsun.