Bir yorum yazmak istiyorum, lütfen önyargı ile davranmayın.

1. si yazdıklarım asla yatırım tavsiyesi değildir, isteyen istediğini yapabilir.
2. si Genelde bu swap siteleri ilk çıktığı günlerde çok değer kazanıyor daha sonra bir anda efsane şekilde değersizleşiyor. Daha önce benzer swap sitelerinde 13$ değerinde olan tokenin şuan 0.10$ olduğunu gördüm. Bundan dolayı lütfen ama lütfen bakiyenizin çok küçük bir kısmı ile işlem yapın. Ben ilk günlerde 50$ kar yaptığım swap sitesinden şuan 75$ zarardayım. Diğer swap sitesinde de 50$ zararım var.
3. sü fırsatlar asla bitmez. Bir anda zengin olacağım diye lütfen çok riskli işlemler yapmayın. Risk yönetimi yapın.
4. sü ben bir yatırım uzmanı değilim. Bu hataya düşerek kendimce çok zarar ettim, yeni gireceklerin benim kadar zarar etmesini istemiyorum.

Ekstra not: Tekrardan belirtiyorum, yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir.