aizguden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, konu sahibinin izniyle birşey sormak istiyorum. Reklam ağlarını engelledik ve bunu düzenli yaptık. Ömür boyu o reklam ağı engelli mi kalmalıdır? Belki 1 ay sonra tbm yüksek reklamlar vermeye başladı? Yani, ne zaman engel kaldırılmalı, kaldırılmalı mı?
Ömür boyu yapmaya gerek yok ama kontrol edilirse iyi olur.