tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben 15 liralık kullanıyorum 😂
70+ hesabı 15TL'lik sunucudan nasıl çalıştırıyorsunuz hocam Bir de en düşük 55 liralık olan gördüm bahsettiğiniz paketi linkleyebilir misiniz?