agaccavdiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eklenti var mıdır bilmiyorum ama tema üzerinden bir kaç değişiklik ile olabilir bence. Tema nın kaynak kod kısmında ki single.php yazının detay sayfası oluyor. Yorum şablonunu getiren kod comments_template(); . o sayfaya modalın divlerini yerleştirip bu template yi oraya atsanız. Bir js dosyasınada butona tıklandığında modalı aktif etseniz modal içerisinde gelecektir diye düşünüyorum. Vaktim olsa denerdim. Yarın deneyeceğim hatta
denedikten sonra haber et hocam