Eklenti var mıdır bilmiyorum ama tema üzerinden bir kaç değişiklik ile olabilir bence. Tema nın kaynak kod kısmında ki single.php yazının detay sayfası oluyor. Yorum şablonunu getiren kod comments_template(); . o sayfaya modalın divlerini yerleştirip bu template yi oraya atsanız. Bir js dosyasınada butona tıklandığında modalı aktif etseniz modal içerisinde gelecektir diye düşünüyorum. Vaktim olsa denerdim. Yarın deneyeceğim hatta