dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
islamdaki en büyük gunah kul hakkıdır ki onda bile recm edilmiyor kimse. Faiz de zina dan daha büyük gunahtir. Kul hakki yiyen kişi şehit olsa affı yok.

eee zina edene recm kul hakkına yok. Birileri yine burada kendi kendine uydurmuş işine geldiği gibi.
Merhaba,

hocam öncelikle yanıtınızdaki üslubu beğenmedim. Olmayan, çok küçük gruplar tarafından kabul edilen veya uydurduğum bir şeyi yazmadım ben. Kul hakkı, belirttiğiniz gibi tarafları bağlar. Allah buna karışmıyor, hakkı yenen kimse ona bırakıyor af kararını. Ayrıca en büyük günah kul hakkına girmektir, faiz zinadan daha büyük günahtır vb. çıkarımları neye dayanarak yaptınız onu bilmiyorum. Büyük günahlar arasında kul hakkı bulunmamaktadır ve faizin zinadan daha büyük günah olduğuna dair net bir şey olmamasına rağmen nasıl bu kadar net konuşuyorsunuz onu anlamadım. Bazı kaynaklarda faizin zinadan daha büyük bir günah olduğunu ima eden hadisler olsa da, bazı kaynaklarda şirkten sonra en büyük günahın zina olduğu geçmektedir. Ben kul hakkına girin, faiz yiyin gibi şeyler söylemedim, işime geldiği gibi değil bilgim dahilinde konuşuyorum. Ben İslam' ın zinaya bakışı ile ilgili genel bir şey yazmışken, siz sanki diğerlerini hiçe sayıyormuşum, sadece zina günah diğer her şey serbest yazmışım gibi, üstelik direk şahsıma uydurmuş diyebiliyorsunuz. Uydurduğum bir şey yoksa, bu kul hakkı değil midir, hele ki binlerce kişinin girdiği böyle bir platformda.