enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiden hayırlı olsun eğer kanal seçmenizi isterse Beta kanalı olanı değil en üsttekini seçin İnsider olanı hocam.
Üzdü benım bilgisayarım üst seviyedir neden yaptıki bunu şimdi